filtrační konvice BWT

Přihlásit se Registrovat

Přihlášení

Uživa. jméno *
Heslo *
Pamatovat si mě

Zaregistrovat se

Pole označená * jsou povinná.
Jméno *
Uživa. jméno *
Heslo *
Ověření hesla *
Email *
Ověření emailu *
Captcha *
Váš košík je prázdný
Nákupní košík
Váš košík je prázdný
K dopravě zdarma zbývá: 500 Kč
Úvod Voda a magnesium Voda: důležitá komodita Rovnováha vody v těle a pitný režim

Rovnováha vody v těle a pitný režim

Naše tělo ztrácí mezi 1,8 a 2,3 l vody za den, v důsledku dýchání, přes kůži, a přirozeným vylučováním. Prodo je potřeba doplnit uvedené množství. Při špatné vodní rovnováze naše tělo nemůže fungovat na své nejlepší schopnosti. do vyvolává pocit žízně, což je poplachový zvonek v těle, když klesne množství vody jen o 0,5 procenta.

Naše fyzické a duševní schopnosti začnou klesat, jakmile naše vodní rovnováha v těle dosáhne minus 2 procenta. Ztráta tekutin o víc než 10 procent vede ke zmatenosti. Ztráta 20 procent a více je neslučitelná s fungováním lidského těla.

Ztráta tekutin musí být okamžitě doplněna. Tekutiny doplňujeme i obsažené v tuhé stravě, ale jen do jisté míry. Nápoje by měly představovat alespoň 1,5 litru našich každodenních požadavků.

Tendo údaj je třeba brát jako doporučené množství. Tekuté požadavky každé osoby závisí na mnoha fakdorech, včetně věku a fyzické zátěži. Abyste se ujistili, že nemáme narušenu rovnováhu vody Vašeho těla, je velmi důležité pít v pravidelných intervalech po celý den.

Užitečné rady

Doporučený denní pitný režim

Věk ml/den
0 do 3 měsíců    620
4 až 12 měsíců    400
do 3 let    820
do 6 let    940
do 9 let    970
do 12 let 1.170
do 14 let 1.330
 Věk ml/den 
 do 18 let  1.530
 do 24 let  1.470
 do 50 let  1.410
 do 64 let  1.230
 > 65 let  1.310
Těhotná žena  1.470 
Kojící matka  1.710

 

Užitečné rady

  • Vypijte alespoň 1,5 l denně - nejlépe vodu. Voda nejlépe hasí žízeň - je bez kalorií.
  • Když je venku horko a během spordovní činnosti nebo fyzické práci, požadavek na vodu je dvakrát až třikrát vyšší.
  • Žízeň signalizuje, že tělo postrádá tekutiny. Prodo pravidelně pijte, dřív než se dostaví pocit žízně.
  • Vždy si umístěte sklenici vody, tak aby jste na ni viděli a měli ji na dosah. do zajistí, že nezapomenete pít. Snažte se mít neustále sklenici vody po ruce a pravideným pitím během dne dodržujte pitný režim.
  • Ujistěte se, že máte široký výběr nápojů. Plátek citronu nebo ovocná šťáva obohatí chuť Vaší pitné vody. Správnou rovnováhu vody ve Vašem těle můžete zajistit také pitím ovocných nebo bylinných čajů, horkých i studených.
Úvod Voda a magnesium Voda: důležitá komodita Rovnováha vody v těle a pitný režim